Sunday, October 3, 2010

MELAYU PENANG KENA BERANI LAWAN TERUS


Melayu Pulau Pinang kerana berani, nekad lawan kominis. Ini sudah masuk jihad. Jihad menentang fahaman anti Islam. Jihad menentang musuh yang menghancurkan iman. Mereka menipu. Mereka bohong. Mereka khianat agama islam. Mereka punahkan kepercayaan kita kepada Tuhan. Mereka halal benda yang diharamkan oleh Allah. Mereka racun fikiran umat islam. Allahu Akbar ! Allahu Akbar! Allahu Akbar !.

Laungkanlah Allahu Akbar ! Allahu Akbar! Allahu Akbar! nescaya mereka akan lemah. Telah dibagi tahu, mereka itu harbi yang memusuhi Islam. Dayus kita jika patuh kepada mereka. Tugas kita patuh dan tunduk kepada Allah. Sebarang yang bertentangan dengan hukum Allah adalah musuh kita !. Bangkitlah wahai saudara-saudaraku kaum muslimin. Jangan mengira apa parti. Ini soal agama. Soal akhir janji kita dengan Allah. Kita akan mengadapnya nanti. Kita akan disoal.

Tahniah gulungan muda Pulau Pinang yang berdemo diairpot tika ketibaan Kominis itu ! gerakan lagi. Teruskan.  Tanamkan semangat kebencian kita kepada mereka. Jangan lupa dari jauh kami mendoakan..... " Ya Allah Lindungi perjuangan saudara-mara ku yang dikhianati" .

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails