Tuesday, November 16, 2010

LIM GUAN RASIS TAHAP GILA



Lim Guan Eng terlalu rasis bila menuduh UMNO rasis.  Tahap rasis Lim Guan Eng lebih dari normal pada kaum lain samada melayu atau India. Rasis itu kerana dendamnya kepada UMNO/BN selama ini . Apabila mendapat kuasa terus dibalasnya. Tak dapat tanduk telinga dipulasnya.
Dendam itu, bukan sahaja ada pada dirinya tetapi mewakilkan bagi pihak bapanya Lim Kit Siang. Lim Kit Siang yang selalu ditangkap dibawah Isa kerana rasisnya yang melampau, turun kepada anaknya.Anaknya ini rasis bertaraf gila.
Lim guan Eng gua mau cakap
Haiyya ap[a hat lu panggil umno lasis.   Gua bukan Umno punya olang tau ka?. Tapi tengok lu punya gambar pun gua sudah maki tau. Belapa kali gua tandas tandas duduk gua kecing lu punya gambar. Lu punya gambar surat khabar sana gua kencing manyak kuat sampai itu gambar lu punya mulut ada bocor gua kencing. Gua tak boleh tahan sebab gua marah sama lu manyak rasis.
Guan Eng, Lu tatak selupa MCA punya orang banyak baik. Olang selupa lu haaa China pun ada benci sebab lu punya mulut sama otak jadi olang china lagi susah. Orang pigi hutan sana mahu buru makan punya binatang ada mulut diam ma. Tapi lu punya mulut manyak bising semua orang jadi susah. Lu  aaa.. tarok sana  kapal  sampai tengah laut sana itu kapal kasi bocor terus kasi tinggal  sama lu lagi baik.
Itu UMNO banyak baik sama semua china ka, India ka, benggali ka? Asli ka? Selawak , saba punya orang.  Lu buta ka tatak nampak itu sekolah China dulu papan sekalang sudah batu ?. Dulu cikgu tabung bayar sekalang Gomen bayar. Itu kelusi lu duduk jangan ingat boleh dapat kalau ini umno ada lasis maa. Sekalang itu sekolah ada maciam-maciam bantuan, sampai makan pun ada lebih sama sekolah melayu maa.
Lu cakap itu UMNO tidak ingat sama lain olang apa hat? . Semua mau mana bole. Lain mangsa pun juga mau.  Lu  duduk itu kelusi lu hantam semua melayu apa hat ? lu betul-betul babi Lim Guan Eng.

2 comments:

  1. Salam Perjuangan,

    Jutaan Terima Kasih kerana linkkan blog saya..

    Saya akan linkkan blog anda..

    SALAM KASIH DARI,

    Melayu CinDia
    Blogger Gelombang Rakyat

    http://www.gelombang-rakyat.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails