Saturday, October 30, 2010

PENANG SUDAH ADA URA-URA MAHU TUNTUT MERDEKA



Anwar aljubburi ( nama ini asalnya dipanggail oleh Mat Sabu PAS waktu Anwar dalam UMNO). telah berjanji pada Lim Guan Eng kominis jika pakatan memerintah Penang kasi autonomi mungkin terus merdeka.

Lee Kuan Yew berulang alek ke Penang mengajar LGE dan DAP cara memerintah sendiri. Mula-mula LKY ajar Lim Guan Eng macamana nak minimise orang melayu  PP.

Orang PAS dan PKR sokong PP merdeka sampai selit dalam khutbah agungkan LGE.  DAP umpan rm100 pada melayu supaya jangan bising DAP ambil tanah melayu. Melayu bising dan pulang semula duit haram. LGE buka fail kertas hitam senarai melayu yang perlu dipinggirkan.

DENGAR SINI GUA MAHU CAKAP.

hEY... Guan Eng lu ingat itu tanah lu punya nenek moyang hantu punya ka. Lu ingat apa barang semua boleh bikin sama melayu ka?.

Lu mau angkat itu penang jadi lu punya babi bapak lu tatak takut pelang sama askar ka?. Itu penang satu bom gua campak sudah tenggelam tau ka?. Bagus lu kasi keluar itu melayu semua senang gua mau bom itu pulau.

Bila itu bom sudah letup komtar ada jatuh semua lu punya opek semua habis maa. !. Itu pulau tinggal jambatan saja tau ka?. Kalau itu pulau sudah tenggelam laut satu sen pun lu tak dapat tau. Lu punya hantu kacau sana sini gua kasi bomoh masuk itu botol tau ka?.

Wah.. lu manyiak sedap tipu sama itu olang tua kelantan maa. Itu olang tua sudah pusing kepala sekarang maa. Anwar kasi tipu lu pun tipu itu olang tua sudah jadi selupa itu kambing maaa...

Guan Eng, lu sudah duduk atas lu tau sekarang macam mana ini Malaysia maa.
Bukan senang perintah punyia. Ini Malaysia tak suka kominis stail perintah maa. Lu buat itu macam lu jadi taugey laa..

Lebih baik lu angkat gaji bulan-bulan main amoy maa. Kepala tatak pening maa. Gua tau lu suka main amoy singapore sana maa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails